tirsdag 10. februar 2009

Kjære Mari

Du har tagget meg. Jeg følger din ordre blindt. Selvfølgelig.
Taggingen medfører et aldri så lite oppdrag som sikkert er veldig kjent for de fleste bloggere og blogglesere. For å ha formalitetene i behold, presenterer jeg allikevel oppdraget:
- Gå til Mine Bilder/mapper
- Velg den 6. mappen
- Finn det 6. bildet
- Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
- Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen

So, here we go:



Dette bildet er tatt av Anders 30.april 2007. Joakim, Ingrid, Lars og Michael, alle kjentfolk fra videregående, venter på at russedåpen, hvor forøvrig jeg var prest, skulle starte. Opplevelsene av de videre begivenhetene var nok delte med tanke på inntak av alkohyler og generell dagsform, men et dekkende ord er nok uansett uforglemmelig.

Sånn. Da var det gjort. Og 6 nye skal utfordres. Min taktikk her er å utfordre de som har vært sløve med å oppdatere bloggen sin i det siste så det kanskje blir litt mer aktivitet hos enkelte. En god, god plan. De jeg tagger er:
Eva
Hanna
Hanne
Thea
Daniel
Kirsten

Enjoy.

2 kommentarer:

Asplin sa...

ha ha... jeg vet jeg har vært litt sløv med oppdateringer så jeg får ta dette som et lite hint! men jeg har masse mapper inni mapper jeg så finner ikke noe 6. bilde for der er det en mappe! :)

Mari Clementine sa...

Tusen hjertelig! (tenk at man føle et så stort press og ansvar for å gjennomføre sånne der utfordringe og legge ut et bilde? Merkelig..)