tirsdag 27. januar 2009

Fot, type flytte

Foreleseren vår satset i dag på kordfløyelstil. Bukse og genserjakke i beige kordfløyel. Vakkert.

Jeg har flytta! Jeg flytta forrige søndag. For de som er litt kjent i Bergen kan jeg nevne at leiligheten har Fotballpuben som nærmeste nabo. Det er altså så sentralt at det er helt fantastisk. Grunnen til denne flyttingen ligger rett og slett i at husleia ble for høy i Strandgaten for Helena og meg selv. Eller, altså, i teorien var det jo mulig, men det hadde betydd at vi måtte jobbe ved siden av studier og alt annet, noe som er veldig, veldig slitsomt. Jeg for min del er fortsatt litt langsliten etter en strabasiøs høst med altfor mye å gjøre og middelmådige prestasjoner både i Student-TV og med studier. Så da er det jo like greit å følge Obamas eksempel og tenke change.

Jeg bor nå sammen med tre venner jeg har truffet på bibelgruppa. Torhild, Hanna og Marie er deres navn, flotte folk som jeg er evig takknemlig for å få lov til å bo med. Den første uka har vært veldig fin og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal fortsette slik.
Så det er flott :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Toppers Espen!

Bemerkar det her og: Nydelig tankegang ang. intervalltreninga for folket i Mildrid sin blogg...

Rekna ikkje med du følgjer opp alle kommentarane dine.