søndag 13. april 2008

Søvn er en fin medisin

Jeg har prøvd å ha en policy på at jeg ikke skal oppdatere bloggen når jeg er sliten og trøtt. Jeg tror i grunn at det er vanskelig å virke energisk og ålreit selv skriftlig om man er sliten nok. På den annen side så ønsker jeg ikke å fremstå som en fyr som er overlessa av energi og konstant årvåken. Det er i grunn et stykke fra sannheten og jeg ønsker jo at bloggen skal representere et sannferdig bilde av meg. Så, denne bloggen er skrevet når jeg er heller sliten. Derfor orker jeg sant å si ikke å skrive noe særlig akkurat nå, bare gi en kjapp listeoppdatering.
- Dro fra Seelow sist søndag
- Neste stopp var Berlin, nærmere bestemt bydelen Marzahn
- Skolekonserter og Ten Sing-rekruttering stod i fokus
- Fredag dro vi videre til bydelen Pankow
- Her gav vi en gjeng unge voksne som ville starte opp en Ten Sing-gruppe en innføring i Ten Sing, ideologisk og praktisk
- Nå i dag, søndag, dro vi til Tsjekkia
- Her er vi nå, i en by med omlag 25.000 innbyggere på grensa til Polen. Nachod er navnet byen bærer.

Nå må jeg virkelig sove.

Ingen kommentarer: